تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۴۷
بازدید: ۴۷۱
کد خبر: ۱۰۲۷۶۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

بازگشایی «خساپا» به فردا موکول شد؟ | «فولاد» بسته شد

می متالز - نماد معاملاتی شرکت ایرانی تولید اتومبیل-سایپا(خساپا) بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله است.
بازگشایی «خساپا» به فردا موکول شد؟ | «فولاد» بسته شد

به گزارش می متالز، نماد معاملاتی شرکت ایرانی تولید اتومبیل-سایپا(خساپا)پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر تصویب افزایش سرمایه بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله است.

«خساپا» همه را به وجد آورد 

با گذشت دو ساعت از معاملات امروز بورس، شاخص همچنان در روز دوم با رشد 22 هزار واحدی دنبال می‌شود. اگرچه بعد از شنبه هیجانی بورس، حالا ممکن است بازار در روز دوم و فردا اندکی متعادل شود اما همچنان جریان پرقدرت پول هیجان بازار را بالا نگه داشته است.  

امروز هم همانطور که پیش‌بینی شد، برای نمادهای خودرویی به دلیل اخباری که از صنعت در رابطه با تعیین دستورالعمل قیمت خودرو به گوش می‌رسد همچنان تقاضا بالاست. «خگستر» البته در ادامه به دلیل تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام متوقف شد. اما «خپارس» و «خزامیا» هم همچنان با صف خرید روبه رو هستند. بازار پس از آماده شدن برای بازگشایی نماد «خساپا» حالا شاهد صف خرید سنگین در دنبال این نماد و دیگر نمادهای خودرویی است. صف خرید سنگین بالای 10 میلیارد سهم برای «خساپا» نیز به ثبت رسید. 

همانطور که پیش‌بینی شده برای گروه بانکی‌ هم امروز صف خرید سنگین مشاهده شد. با توجه به عرضه بزرگ سهم بانکی از طریق صندوق‌های سرمایه گذاری (ETF) حالا اما گروه بانکی نیز به دنبال آن با جنب و جوش روبه‌رو هستند.
 

« خساپا » به فردا موکول شد؟ | «فولاد» بسته شد 

نماد سایپا در ادامه که با صف خرید سنگین مواجه شده بود و آماده بازگشایی شد، حالا دوباره ممنوع- متوقف شد و ممکن است این بازگشایی به فردا موکول شود. این نماد امروز در آستانه بازگشایی (مجاز – محفوظ) با صف خرید بالای 10 میلیارد سهم نیز روبه رو شده بود. 

بازار امروز برای برخی نمادهای فلزی همچنان با صف خرید روبه رو است. البته نماد «فولاد» امروز با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام متوقف شد. برای «فملی»، «ذوب»، «فخوز» و «میدکو» امروز هم صف‌های خرید به ثبت رسید. متاثر از کامودیتی‌ها که با تغییرات مثبت در روز پایانی بازارهای جهانی بسته شد و البته انتظارات مثبت از روزهای آینده متاثر از کاسته شدن محدودیت‌ها در کسب و کارها باعث شده، دوباره این نمادها دوباره با تقاضا مواجه شوند.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده